FRÅGA GAMMLA PANDAN

hej jag har börjat med   fråga gammla pandan det är en sak om ni undrar saker svarar jag på det. gör så här kommentera frågan under veckans inleg  skriv erat panda namn med så jag vet. sen på lördagen  kanse eran fråga kommer med. min kompis vet at jag har börjat sa han gjorde redan en fråga han heter  melani asså på panda namn här är frågan  melani: hur får man sadeln till enhörningen:    melani    man fick den en gång när ella och max var borta  jag fick den inte för jag hade precis börjat spela men sen sa min kompis att det va så    //eran luddis  P.S glöm inte att ni kan kommentera frågor  

Kommentarer
Postat av: lillekisen

hej luddis min fråga är hur får man skidorna

2010-10-23 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0