HARDSTYLE FILM OCH EN TÄVLING

hej alla  coola pandor :)    kolla det här video klippet jag har mixtrat ihop det va inte lät kan jag sega dig men iallafall  lite sudigt och låten spela jag in så den blev lite konstig med men jag hoppas ni gillar den :)  annaars så blir jag ledsen :(  och jag har en tävling  den som är mitt största fans    kommentera   exempel   hej luddis01   jag är dit största fans flr jag läser din blogg varje dag   sen ska jag välja ut tre  stycken i semifnal   sen två tilll final   så kommentera varför just du ska va mitt största fans   ses  //eran luddis :)

Kommentarer
Postat av: linus

hej ludde jag älskar din blogg jätte mycket o kan du ta med mig i din blogg

2010-11-26 @ 19:36:33
Postat av: 3369

Jag älskar din blogg

2010-11-27 @ 10:09:41
URL: http://panfutre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0