FÖRLÅT........

hejsan  förlåt att jag inte har skrivit på ett tag det har   varit så   rörigt jag har  varir sjuk många läxor och sånt  :(    det är därför men om ni undrar jag ska inte sluta skriva blogg :D      så nu vill ni veta vinnaren  det är ......... 3369! gratis     du vinner äran du ska få en bild senare den är inte klar   det kanse tylokmed blir in bokal!!   :)   men det   så nu till en annan sack  det va en kille som kommentera att han ville  se mig på riktigt asså en bild på mig   men det kanse  jag inte gör  vi får se   men nu en video som jag har gjort nåra kanse redan har hört den redan här kommeer den hejdå!  

Kommentarer
Postat av: 3369

Nu vill jag fråga en sak vad vardet för tävling

2010-12-10 @ 16:13:54
URL: http://panfutre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0